Kampania badająca preferencje kolorystyczne Polaków, czyli – przekonajmy się ile wiesz o kolorach!
Jaki jest ulubiony kolor warszawiaków, a jaki wrocławian? Czerwień flamenco, a może tweedowa zieleń? Jakie kolory lubią singielki, a jakie mężczyźni w związkach? Jaki kolor damskich szpilek najbardziej podoba się studentom z Krakowa, a jakie kolory najczęściej przewijają się w polskich piosenkach?
Na te oraz wiele innych pytań postara się odpowiedzieć producent farb, marka Dekoral Fashion, organizator nietuzinkowej kampanii reklamowej na temat kolorów o nazwie Kolorowa Polska, która właśnie wystartowała.
Dekoral Fashion podczas akcji „Kolorowa Polska” będzie zbierał dane w internecie oraz na ulicach polskich miast. Dane zebrane w akcji będą automatycznie aktualizowane na stronie KolorowaPolska która jest platformą akcji.
Jednocześnie rusza w internecie kampania bannerowa, która będzie prezentowała… różne kolory. W zależności od tego w jaki kolor banneru kliknie użytkownik, będzie to miało odzwierciedlenie w kolorze strony KolorowaPolska, który mu się wyświetli. Co ciekawe i niestandardowe, bannery nie będą oznaczone marką Dekoral Fashion. Prawdopodobnie po raz pierwszy na świecie będą emitowane aż 3744 bannery o różnej kolorystyce.
W akcji rejestrowana będzie ilość kliknięć w bannery i wszelkie dane demograficzne pobierane za pomocą Facebooka za zgodą użytkowników (tzw. Big Data) oraz dane podane przez userów. Na stronie będzie dostępna również ankieta, w której będą zbierane szczegółowe dane na temat preferencji kolorystycznych.
Zebrane dane są na bieżąco przetwarzane i automatycznie publikowane na stronie w formie infografik i podsumowań.
Jakie dane Cię zaskoczą? A które informacje okażą się pożyteczne? Odwiedź KolorowaPolska i przekonaj się ile wiesz o kolorach!
Akcji towarzyszy konkurs, w którym można wygrać iPhone C (oczywiście w wybranym przez siebie kolorze:)).